Lab'Expo | Participatieve ruimte voor gezinnen, de hele zomer lang

09 juli > 25 augustus 2024

Deze zomer nodigt Musée L je uit om een creatieve ruimte voor gezinnen te ontdekken: de Lab'Expo!

Lab'Expo is een indrukwekkende maquette van onze tijdelijke tentoonstellingsruimte. Het is de perfecte gelegenheid om de kunstenaar in elke bezoeker te onthullen. Het concept is eenvoudig: word kunstenaar en scenograaf door deel te nemen aan een collectief, evoluerend werk gedurende de zomer! We voorzien je van een brede waaier aan creatieve hulpmiddelen zodat elk lid van de familie, jong en oud, vrijuit zijn verbeelding kan uiten. Als je creatie af is, kun je hem tentoonstellen in het hart van de maquette zodat iedereen hem kan bewonderen.

Waar kun je inspiratie opdoen? Laat je leiden door je verbeelding en je ontdekkingen tijdens je bezoek aan het museum, of neem een voorbeeld aan de ideeënbus van onze animatoren!

Dit Lab'Expo is een aanvulling op de andere Labs in de permanente tentoonstelling en op de faciliteiten die we hebben ingericht voor een cultureel uitje voor het hele gezin.

Doe mee voor een leuke, gezellige en gezamenlijke artistieke ervaring!

Toegang tot het museum (gratis voor kinderen tot 12 jaar)