LAB'Expo: een nieuwe ruimte om deze zomer met uw gezin te creëren!

12 juli > 11 september 2022

Deze zomer kan je in Musée L je innerlijke kunstenaar naar boven halen met de LAB'Expo, een creatieve ontmoetingsruimte voor bezoekers van alle leeftijden.

Dit Lab heeft de vorm van een indrukwekkende maquette van de tijdelijke tentoonstellingsruimte. Het zal een gelegenheid zijn om de kunstenaar in elke bezoeker te onthullen.

Het principe is eenvoudig: word een kunstenaar en scenograaf door deel te nemen aan een collectief en evoluerend werk tijdens de zomer! Er wordt een hele reeks creatieve hulpmiddelen ter beschikking gesteld (stiften, papier, stiften, stickers, boetseerklei, enz.) zodat elk gezin, groot en klein, zijn fantasie de vrije loop kan laten. Vervolgens wordt het publiek uitgenodigd om in het hart van het model de ideale plek te vinden om hun werk tentoon te stellen en een collectieve tentoonstelling te maken!

Waar vind je inspiratie? In hun eigen verbeelding, door hun ontdekkingen tijdens het bezoek aan het museum of door te kiezen uit de ideeënbus die door onze animatoren is samengesteld.

Goed nieuws: de toegang tot het Museum L is gratis voor kinderen onder de 12 jaar! Bekijk alle prijzen >

De Lab Expo is tijdelijk en toegankelijk tot 11 september 2022. Het is een aanvulling op de andere Labs die in de permanente tentoonstelling van het museum worden gepresenteerd.

Zelf toegankelijk tijdens de openingsuren van het museum
Tijdelijke tentoonstellingszaal
Online boeken niet mogelijk